most viewed

понеделник, 11 април 2011 г.

3 коментара:

  1. Здравейте, аз се присъедини преди два дни към вашия блог, и не са платили. Сега без него толкова дълго време, аз да остана тук с вас още един ден, толкова дълго, колкото ви t'iscriva в моя блог mattax-mattax.blogspot.it. Ако това не се случи аз ще се издигне петите ми и аз ще обърнат гръб cancellandomi. Никога не съм харесвал да останат там, където те не са добре дошли. Надявайки се да не бъдат добре разбрани, (аз не мисля, аз съм любител на истината с цената на фигури Beguines като този), Пожелавам ви едно добро начало на седмицата. Това, че ние оставаме в контакт зависи от датите. Нека бъда ясен, ако не ви харесва моя блог, аз съм първият да ти кажа да го забравя. Но в този случай, отново в рамките на един или два дни ще залича си.

    Поздравителни скъпа.

    ОтговорИзтриване